آخرین خبرها

کمک شتاب‌دهنده علوم و معارف اسلامی افق به جریان مسأله محوری

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جلسه ای که با حضور تیم‌های شتاب دهنده علوم و معارف اسلامی برگزار شد، گفت: عزم نخست و تفکر اصلی دفتر تبلیغات اسلامی جریان مسأله محوری است؛ لذا هر نوع اقدامی که به مقوله پاسخگویی به نیازهای اصلی منتهی نشود، به طور مشخص از دستور کار سازمان خارج می شود.

وی با بیان این که در جریان مسأله محوری ۳ راهبرد اصلی وجود دارد، تصریح کرد: راهبرد اول، راهبرد شبکه سازی است. راهبرد دوم مدیریت دانش است که سازمان در نظر دارد تا داده های متکثر را تجمیع و زمینه دسترسی به داشته ها و دانش سازمانی را فراهم کند.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: راهبرد سوم، راهبرد رسانه ای است و سازمان بر این باور است رسانه سرمایه اجتماعی و حاکمیتی می آورد و تولید ارزش افزوده می کند.
وی اظهار داشت: مقوله شتاب دهنده حداقل با دو راهبرد اصلی شبکه سازی و رسانه به صورت کامل مرتبط است.
وی با اشاره به این که دفتر تبلیغات اسلامی در کلان به درگاه عرضه ای عظیم می اندیشد، که تمامی محصولات سازمان را از طریق فضای مجازی عرضه کند و جریان شتاب دهنده می تواند به این حوزه کمک کند تا محصول نهایی در دایره ارتباط با نهادها و مراکز علمی فرهنگی رسانه ای شود.
حجت الاسلام و المسلمین مسعودی خاطرنشان کرد: اگر این تبلیغ و عرضه در سطح رسانه صورت گیرد، می توان به درستی از شتاب دهنده علوم و معارف اسلامی پشتیبانی کرد.
وی در پایان بیان داشت: پروژه شتاب دهنده علوم و معارف اسلامی، پروژه ای مهم برای دفتر خراسان است و می توان برای ثمر بخش شدن آن به اسناد و مدارک مثبته و متقن اندیشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید