آخرین خبرها

بازدید طلاب مدرسه حضرت مهدی(عج) با ظرفیت‌های علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی

به گزارش شبکه معالم، طلاب مدرسه حضرت مهدی (عج) در قالب برنامه‌ای آموزشی با هدف آشنایی با ظرفیت‌های علمی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مرکز تخصصی آخوند خراسانی از این مراکز بازدید کردند.

در این بازدید، که به همت اداره آموزش و تهذیب اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت، طلاب با فعالیت‌ها و رشته‌های تخصصی این مرکز آشنا شدند.

سید مهدی رضوی، رییس اداره آموزش و تهذیب در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این برنامه، آشنایی طلاب با ظرفیت‌های علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی و معرفی رشته‌های تخصصی حوزوی است.

وی با اشاره به جایگاه والای علم و دانش در دین اسلام، اظهار داشت: طلاب به عنوان آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید با جدیت و تلاش فراوان در مسیر کسب علم و دانش گام بردارند.

رضوی با بیان اینکه اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مرکز تخصصی آخوند خراسانی از جمله مراکز علمی معتبر در استان هستند، افزود: این مراکز با بهره‌گیری از اساتید مجرب و امکانات آموزشی مناسب، زمینه را برای تربیت عالمان دین و مبلغین فاضل فراهم می‌کنند.

در ادامه این برنامه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر طالقانی مدیر گروه‌ آموزشی فلسفه و کلام اسلامی و دکتر سید مهدی علمی حسینی مدیر گروه آموزشی تفسیر و علوم قرآن به تبیین اهم فعالیت‌ها و معرفی رشته‌های تخصصی این مرکز پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید