آخرین خبرها

کتاب های سیره ائمه دین بایستی در فضای بین الملل منتشر شود

شبکه معالم ـ اگر بتوانیم همین فرمایشات امیرالمونین(ع) ، فرمایشات ائمه دین را به دست انسان های در جستجوی حقیقت برسانیم دید آنها نسبت به مذهب، یقینا خیلی فرق خواهد کرد.

به گزارش شبکه معالم، آیت الله اشرفی شاهرودی، مدسر سطوح عالی حوزه علمیه مشهد در بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی قم و شعب در مشهد گفت: آنچه من خیلی بر روی آن تکیه دارم و به این نتیجه رسیده ام که کمال معرفت ما با آن سطح بلندش و با این محققینی که از زمان مرحوم خواجه نصیر تا به حال ما در شیعه داشتیم متاسفانه این معارف ما آن طور که باید و شاید در جهان منتشر نشده و غالبا در همین کشور خودمان دور میزند و در سطوح کشورهای دیگر عربی هم آن طور که باید و شاید معارف شیعه، مبثوتا منتشر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمتر از آن انتشار در کشورهای اروپایی است که عاشق علم هستند. واقعا در فیلم های آنها مشاهده کنید که چه خطرهایی را تحمل می کنند تا یک مطلبی را مثلا از زندگی حیوانات در دریا و غیر ذلک استخراج کنند.

وی افزود: در میان آنها هستند محققانی که واقعا عاشق معارف دینی ما هستند. ما اگر بتوانیم یک وضعیتی ایجاد کنیم که حداقل همین فرمایشات امیرالمونین(ع) ، فرمایشات ائمه دین –کلمات قصارشان- اینها را بتوانیم به دست آنها برسانیم دید آنها نسبت به مذهب، یقینا خیلی فرق خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید