آخرین خبرها
الهی خراسانی
الهی خراسانی

حجت الاسلام و المسلمین الهی خراسانی مشاور امور راهبردی رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شد

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  در حکمی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، را به عنوان مشاور امور راهبردی خود منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

اكنون كه در پي دوره‌اي ارزشمند و تأثيرگذار در سمت مديركل آموزش شعبه و بر جاي نهادن آثار و نتايج مهم و ماندگار، تمركز بيشتر در حوزه امور راهبردي سازمان را مدّ نظر قرار داده‌ايد، ضمن تبريك انتصاب آن جناب به سمت «رئيس ميز توسعه و توانمندسازي علوم اسلامي» و نظر به لزوم حركت پر قدرت، استوار و اثربخش شعبه در حوزه‌هاي راهبردي، جناب‌عالي را كه به حمد الهي از مراتب فضل علمي، سوابق درخشان مديريتي و شايستگي‌هاي لازم برخوردار هستيد به عنوان «مشاور امور راهبردي » اينجانب منصوب مي‌نمايم.

از مهم‌ترين افق‌هاي پيش‌رو، تعالي نقش و جايگاه راهبردي دفتر خراسان در سطح منطقه و سازمان، ارتقاي بينش و برنامه‌هاي راهبردي شعبه و بالندگي كميتة اجرايي امور قطب‌هاست، كه به لطف حق متعال با مشاورت و معاضدت جناب‌عالي به ثمر خواهد رسيد.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین الهی خراسانی، به جهت انتصاب در ریاست میز تخصصی «توسعه وتوانمندسازی علوم اسلامی» دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین تمرکز بیشتر بر فعالیت های علمی در فروردین۹۵ از سمت مدیرکلی آموزش استعفاء کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید