آخرین خبرها

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رحمانی به عنوان مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین رحمانی را به عنوان مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

انتظار می‌رود با توکل به حضرت حق(جلّ و اعلی)، دور جدید فعالیت‌های اداره کل آموزش را با اهتمام به حفظ و پاسداشت دستاوردهای ارزشمند دوره‌های پیشین و توجه خاص به اهداف راهبردی سازمان و به طور مشخص در محورهای ذیل تدبیر بایسته و مدیریت نمائید:

– سمت‌گیری هرچه بیشتر و هدایت حداکثری فعالیت‌های آموزشی درراستای مساله محوری و ماموریت‌گرائی وطراحی و برنامه‌ریزی امور در مسیر اهداف راهبردی.

– طراحی و تدوین نقشه جامع آموزشی به منظور تحقق اهداف و افق‌های پیش‌بینی شده با ملاحظه اسناد راهبردی.

– توسعه و تعمیق برنامه‌های آموزشی و شناسایی واولویت بخشی به برنامه های همسو با ماموریت‌های کلان دفتر و هم‌افزا با فعالیت‌های دیگر ادارات کل شعبه.

– شناسایی ضرورت‌های آموزشی حوزه و توجه به برنامه‌های توانمندساز نیروهای نخبه و خلاق در عرصه‌های تدریس، تحقیق و تبلیغ.

– توسعه هدفمند و مدیریت شده فن‌آوری و تقویت هوشمندانه حضور و اثربخشی در فضای مجازی در راستای تحقق‌بخشی روزآمد به اهداف آموزشی دفتر.

– ارتباط و تعامل هرچه بیشتر و مؤثرتر با مرکز مدیریت حوزه علمیه گران‌سنگ خراسان و مشارکت جدی در راستای تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری(دام ظلّه الوارف) در ارتباط با حوزه‌های علمیه کشور.

– ارتباط و تعامل مستمر، فعال و اثرگذار با دانشگاه باقرالعلوم (علیه‌السلام) و تلاش جدی برای رسمیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی شعبه و نیز ارتباط مؤثر با معاونت‌های دفتر مرکزی به ویژه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه و نیز ادارات کل شعبه.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مسعودی در پایان از تلاش‌ها و زحمات جناب آقای سید محمدتقی شوشتری در دوره تصدی این پست که دستاوردهای گران قدر و ماندگاری را برای دفتر به همراه داشته تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید