آخرین خبرها

افزایش ارتباط با حوزه و سایر مراکز علمی و حوزوی با واگذاری برنامه های راهبردی

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ضمن بازدید از مرکز تخصصی طوبی، در نشستی با مدیرکل آموزش، رییس گروه طرح و برنامه و مدیر این مرکز تخصصی با بیان این که  امروز دفتر تبلیغات اسلامی در مرحله الزامات راهبردی است، گفت: نخستین الزام راهبردی «مدیریت دانش» است؛ اگر مدیریت دانش اتفاق نیافتد، اهداف راهبردی سازمان محقق نخواهد شد. دومین الزام «مدیریت استعداد» است که مسائل راهبردی مبتنی بر آن حل خواهد شد.
وی در ادامه به اهمیت مسأله تعامل در سه محور پرداخت و بیان داشت: نخستین محور«تعامل با مجموعه داخلی دفتر» است و مرکز تخصصی طوبی بایستی از تجربیات سایر مراکز آموزشی و ادارات کل استفاده کرده و بهره گیری و بهره دهی داشته باشد.
وی  در ادامه محور دوم تعامل را «ارتباط با حوزه» دانست و با تأکید بر این که افزایش ارتباط بایستی منجر به کمک، جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه شود، خاطر نشان کرد: محور سوم «تعامل با مراکزی حوزوی و نهادهای علمی» است؛ بایستی نقطه های تماس با بدنه حوزه را افزایش داد و حتی می توان برخی از برنامه های راهبردی را به این مراکز واگذار کرد.
«توجه به انجام فعالیت های مرکز تخصصی طوبی در چهار چوب امور راهبردی» از مهم ترین نکاتی بود که حجت الاسلام و المسلمین مسعودی در ابتدای این نشست بر آن تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید