آخرین خبرها

استارت‌آپ‌های مذهبی نیاز به سازمان‌دهی روابط اجتماعی دارند

به گزارش شبکه معالم، مصطفی مکارم، مدیرشتاب دهنده کسب و کار فردوسی در افتتاحیه نخستین رویداد نوآوری علوم و معارف اسلامی که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای امروز آرامش وجود ندارد و این آرامش چیزی جزء ذکر خدا نیست که متاسفانه در خصوص این موضوع نتوانسته ایم چک لیستی به مردم ارائه کنیم.
وی با اشاره به این که در زمینه مذهبی کار در کشور کم صورت گرفته است، گفت: برای استارت‌آپ‌های مذهبی باید ارتباط با مردم را سازمان‌دهی کنیم سپس محتوا را به آنان ارائه دهیم.
مدیرشتابدهنده کسب و کار فردوسی خطاب به طلاب حوزه علمیه بیان کرد: لزومی ندارد تمام محصولات شما به صورت اپلیکیشن تولید شود بلکه می توان محتوای مذهبی برای این کار در اختیار مردم قرار دهید.
مکارم در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر مدیریت زمان گفت: باید یاد بگیریم در کمترین زمان بیشترین پیام را به مخاطب انتقال دهیم و  جذب سرمایه کنیم.
وی تصریح کرد: برای این که در مدت یک دقیقه محتوای تخصصی خود را بتوانید برای جذب افراد سرمایه گذار ارائه کنید باید این یک دقیقه را به سه تا ۱۵ ثانیه تقسیم کنید که به این کار پیپ گفته می شود و در این مدت محتوای خودرا به صورت شفاف توضیح دهید.
گفتنی است؛ «نخستین نوآوری در علوم و معارف اسلامی» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و شتاب دهنده قرآنی شفق  طی ۳ روز متوالی از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در مشهد در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید