آخرین خبرها

گزارشی از نشست‌هم‌اندیشی مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش شبکه معالم، نشست مشترک معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با حضور مسئولین اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با محوریت برنامه‌ها و پیشنهادات اختصاصی اداره کل آموزش در زمینه برنامه‌های هنری و فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین علی رحمانی، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گزارشی از سوابق این اداره کل در زمینه فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای از بدو تأسیس تا کنون ارائه کرد.

وی در این گزارش نسبت به طراحی سرفصل‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی، پیشرفته و تخصصی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مجلات مرتبط، نرم‌افزارهای سواد رسانه‌ای، سواد اطلاعاتی، سنگواره، همایش‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های برگزار شده توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ‌الاسلامی ضمن تشریح سیاست ها و اهداف معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی و لزوم توجه جدی‌تر به فضای مجازی و مسئله مهم تولید پیام متناسب نشر در فضای مجازی به ظرفیت‌های ویژه خراسان رضوی در حوزه هنر، ادبیات و فضای مجازی اشاره کرد و سطح انتظارات از شعبه را بالا و کیفی دانست.

همچنین در ادامه نشست چهار پروژه اصلی اداره کل آموزش مرتبط با قطب‌های فکری فرهنگی دفتر و متناسب با فضای مجازی از سوی مدیرکل آموزش ارائه شد و نسبت به هر برنامه گفت‌وگوهای تبیینی صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید