آخرین خبرها

فراخوان آثار کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی ویژه خواهران منتشر شد

به گزارش شبکه معالم، فراخوان ایده و آثار جهت کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی ویژه خواهران از سوی مرکز تخصصی طوبی با حمایت اداره آموزش خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و مشارکت هیات اندیشه ورز خانواده، تعلیم و تربیت و سبک زندگی حوزه علمیه خراسان منتشر شد.

این برنامه با هدف ارائه نظریات علمی بستری مناسب جهت گسترش عقلانیت و فضای تضارب آراء و همچنین نهادینه ساختن فرهنگ نظرورزی، نقد و داوری روشمند و همچنین شناسایی، معرفی و حمایت از ظرفیت های پژوهشی خواهران محقق، در قالب برگزاری کرسی‌های نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی در دو سطح ترویجی و تخصصی اجرا می‌گردد.

در همین راستا، از پژوهشگران، اساتید، طلاب و دانشجویان خواهر دعوت می‌شود ایده‌ها، نظریه‌ها، نقد نظریه‌ها، و همچنین نوآوری‌های خود را در موضوعات زیر به دبیرخانه کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی خواهران حوزه علمیه خراسان ارسال فرمایند:

  • مسایل زنان و خانواده (با رویکرد فقهی، حقوقی، تفسیری، فلسفی، تاریخی و جامعه‌شناسی)
  • تعلیم و تربیت (با رویکردهای فقهی، فلسفی و تفسیری)
  • سبک زندگی اسلامی (با رویکرد تفسیری، تاریخی، جامعه شناسی)

علاقمندان بایستی جهت شرکت در این فراخوان نسبت به تکمیل فرم ذیل اقدام و آن را به ایمیل دبیرخانه به  آدرس Ideaskh1400@mail.hozehkh.com ارسال فرمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق عضویت در کانال اطلاع‌رسانی برنامه در پیام‌رسان ایتا با آدرس @ideaskh1400 اقدام و پاسخ سوالات خود را از طریق ادمین کانال دریافت نمایند.

 

برای دریافت فرم طرح نامه کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید