آخرین خبرها

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری و ارتباطی اداره کل آموزش

به گزارش شبکه معالم، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر شیخ‌الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم از نمایشگاه دستاوردهای اداره کل آموزش شعبه خراسان بازدید کرد.

اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نمایشگاهی به ارائه دستاوردهای ده ساله این مجموعه در زمینه موضوعات هنر و ادبیات، فرهنگ و ارتباطلا اسلامی و فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی نمود.

در این نمایشگاه تولیدات چندرسانه‌ای و هنری این اداره در زمینه مسائل معطوف به قطب‌های فکری فرهنگی که در طول سال‌های گذشته و در چارچوب پیشنهادات مصوب عملیاتی شده بود به نمایش گذاشته شد.

در بخش دیگر دوره‌های آموزشی طراحی شده و برگزار شده در زمینه موضوعی مورد اشاره به مخاطبان معرفی شد. معرفی پایگاه‌های اینترنتی این اداره کل، مجلات موضوعی، نرم‌افزارهای تولید شده، کتب منتشر شده ادبی و هنری از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود.

این نمایشگاه اختصاصی با هدف آشنایی مجموعه مدیریتی معاونت فضای مجازی،  هنر، رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم با توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ارتباطی اداره کل آموزش شعبه خراسان برگزار شد.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی ضمن بازدید از این نمایشگاه و وارائه نکات و نظرات خویش از اقدامات و کوشش‌های اداره کل آموزش قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید