آخرین خبرها

آقای بلال شاکری به عنوان «نماینده شعبه خراسان رضوی در قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی» منصوب شد

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی آقای بلال شاکری را به عنوان نماینده شعبه خراسان رضوی در قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی منصوب کرد.

متن این حکم در زیر آمده است:

اینک که چند سالی است دفتر تبلیغات اسلامی در خیزشی هوشمندانه و حرکتی اندیشمندانه برای حل مسائل اساسی کشور در ساحت فرهنگ دینی در منظومه قطب‌های فکری فرهنگی، به پاخاسته و عرصه فرهنگ دینی کشور را رونقی دوباره بخشیده، لازم است نخبگان دغدغه‌مند سازمان در حرکتی منسجم و جهادی، سیاست‌ها، مأموریت‌ها و برنامه‌های مرتبط با آن را به مثابه وظیفه اصلی خویش قلمداد کنند. از این رو دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی با داشتن نیروهای توانا با پیشینه مطالعاتی و تجربی درخور، بر آن است تا در ایفای این مأموریت و در مسیر احیای تمدن برتر اسلامی ایرانی نقش مؤثری داشته باشد. بدین منظور جنابعالی را که به حمدالله از توانایی‌های علمی ارزشمند با سابقه آموزشی و پژوهشی برخوردارید، به عنوان «نماینده شعبه خراسان رضوی در قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی» معرفی می‌نماید.

امید است با حضور فعال و مستمر جنابعالی در شوراهای مربوط و ارائه نظرات ارزشمند و مشارکت جدی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، با برقراری ارتباط به روز و ثمربخش بین قطب و شعبه، و استفاده حداکثری از توان علمی و ظرفیت‌های شعبه، در انتقال متقابل دستاوردها و الزامات سازمانی میان قطب و همه بخش‌ها و ادارات شعبه توفیق یابید.

از تلاش‌ها و کوشش‌های مفید و مؤثر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمانی در طول مدت تصدی این مسئولیت سپاسگزارم و از خدای متعال برای ایشان، بهروزی و موفقیت خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید