آخرین خبرها

آغاز ثبت نام دوره های زبان عربی و انگلیسی ویژه ترم تابستان خواهران

به گزارش معالم، خانم خاوری، کارشناس مسوول زبان خواهران گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: ثبت نام و پذیرش جدید دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه خواهران آغازشد. نظر به اهمیت و نقش فراگیری زبان های عربی و انگلیسی در رسالت تبلیغی پژوهشگران و مبلغان علوم دینی و هم چنین، ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه خواهران وجود دارد، به حمدالله گام های مثبتی در این مسیر برداشته شده و بستر زبان آموزی در این مرکز در فضایی علمی و مستقل برای خواهران فراهم است.

وی افزود: نگاهی به فعالیت های بالغ بر بیست سال این مرکز و اقبال مخاطبان، بازتابی از پویایی و کارآمدی برنامه‌ها و فعالیت های آموزشی این مرکز است. نظارت، برنامه ریزی و کارشناسی وتدوین محتوایی آموزش های این مرکز را گروه علمی فرهنگ و ارتباطات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان به عهده دارد. گروه آموزشی این مجموعه متشکل از مدرسان توانمند و باسابقه از فارغ التحصیلان دانشگاه و حوزه و اهل زبان است.

خاوری اضافه کرد: دوره های آموزشی زبان عربی معاصر و زبان انگلیسی با هدف دستیابی و تسلط مبلغان و محققان حوزوی به زبان مشترک جهان اسلام و هم چنین زبان بین المللی، در سطوح عمومی و تخصصی با هدف تثبیت و تسلط بر مهارت های چهارگانه زبانی، در این مرکز برگزار می شود. سیستم آموزشی دوره های زبان عربی معاصر مبتنی بر مجموعه “العربیه بین یدیک” و دوره های زبان انگلیسی “Touchstone و Viewpoints ” است که به ترتبیت در شش و دوازده به صورت ترمی – فصلی ارایه می¬شود.
کارشناس مسوول زبان خواهران خاطر نشان نمود: خانواده حوزویان و سایر علاقه مندان به یادگیری زبان نیز می¬توانند از برنامه های آموزشی این مرکز بهره¬مند شوند. پیش ثبت نام و پذیرش ترم تابستان ۱۴۰۰ خواهران تا ۵ تیر در سامانه Paziresh.dte.ir ادامه دارد. دفترچه راهنما و تقویم آموزشی جهت اطلاعات بیشتر در سامانه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

 

دفترچه راهنمای ثبت نام

 

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید