آخرین خبرها
شوشتری
شوشتری

آقاي سیدمحمدتقی شوشتری به عنوان مدیرکل آموزش شعبه خراسان منصوب شد

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین مسعودی در حکمی با اشاره به استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی ‌خراسانی و لزوم تمرکز و حضور حداکثری وی در قطب‌های فکری فرهنگی و میزهای تخصصی، آقاي سیدمحمدتقی شوشتری را به عنوان مدیرکل آموزش شعبه خراسان منصوب کرد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این حکم بر حفظ و پاسداشت دستاوردهای ارزشمند دوره پیشین بویژه عرصه‌های جنبش علمی حوزه و توجه خاص به اهداف راهبردی سازمان تأکید کرده و حرکت در محورهای ذیل را ضروری برشمرده است:

– سمت‌گیری و هدایت فعالیت‌های آموزشی درراستای مساله محوری و ماموریت‌گرائی وطراحی و برنامه‌ریزی امور در مسیر اهداف راهبردی.

– طراحی و تدوین نقشه جامع آموزشی به منظور تحقق اهداف و افق‌های پیش‌بینی شده با ملاحظه اسناد راهبردی.

– توسعه و تعمیق برنامه‌های آموزشی و شناسایی واولویت بخشی به برنامه های همسو با ماموریت‌های کلان دفتر و هم‌افزا با فعالیت‌های دیگر ادارات کل شعبه.

– شناسایی ضرورت‌های آموزشی حوزه و توجه به برنامه‌های توانمندساز نیروهای نخبه و خلاق در عرصه‌های تدریس، تحقیق و تبلیغ، معطوف به داخل و خارج ازکشور.

– ارتباط و تعامل هدفمند و اثربخش با سازمان حوزه و مشارکت جدی در راستای تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری در دور جدید مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی.

– ارتباط و تعامل مستمر، فعال و اثرگذار با دانشگاه باقرالعلوم (علیه‌السلام) و تلاش جدی برای رسمیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی شعبه. 

دیدگاهتان را بنویسید