آخرین خبرها

رویداد تبیین مراقبت معنوی با مشارکت مرکز آخوند خراسانی برگزار می شود

به گزارش شبکه معالم، با توجه به اهمیت مراقبت های معنوی در درمان بیماری های صعب العلاج و لزوم مداخله گری تخصصی حوزه های علمیه، رویداد تبیین مراقبت معنوی برگزار می شود. در این برنامه، طلاب علاقه مند و مستعد و طلاب رشته های تخصصی، مشاوره اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی و تبلیغ و ارتباطات اسلامی در اجرای مراقبت های معنوی، شناسایی و آموزش های تخصصی به آنها ارایه خواهد شد.

در راستای اجرای این برنامه، سومین جلسه هماهنگی رویداد تبیین مراقبت معنوی با مشارکت مرکز تخصصی آخوند خراسانی و موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) برگزار شد. در این رویداد سخنرانان به «تشریح بیماری سرطان و آثار آن بر بیمار و خانواده»، «تشریح طب حمایتی تسکینی در بیماریهای صعب العلاج»، «تبیین چرائی رویداد»، «تشریح نقش و ظرفیت حوزه علمیه و طلاب جوان در نظام خدمات مشاوره مراقبت معنوی» و «تبیین مشاوره مراقبت معنوی و نقش و جایگاه آن در رشد معنویت و سلامت روحی بیمار در راستای تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان» خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این رویداد در آبان ماه به صورت نیم روزه (صبح تا ظهر) برگزار خواهد شد و پس از آن طلاب علاقه مند و مستعد شناسایی، جهت سپری نمودن آموزش های تخصصی مراقبت معنوی معرفی و انتخاب خواهند شد و پس از اتمام آموزش های تخصصی جهت مداخله گری در درمان سرطان تحت سرپرستی «مکسا» به کار گرفته خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید