آخرین خبرها
علی رحمانی
علی رحمانی

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی به عنوان مدیرمرکزتخصصی آخوندخراسانی منصوب شد

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، سید محمدتقی شوشتری، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی مدیر گروه آموزشی فقه و مبانی اجتهاد را به عنوان مدیر مرکز تخصصی آخوند خراسانی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به جایگاه مهم مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) در سیاست­ها و راهبردهای آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و ضرورت ارتقای محتوایی مرکز، حسب تأیید ریاست محترم شعبه، و نظر به شایستگی­ های علمی و مدیریتی جناب­عالی با حفظ سمت به عنوان «مدیر مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره)» منصوب می­شوید.

 انتظار می­رود بر اساس الزامات اسناد فرادستی دفتر و لزوم ارتباط و تعامل هدفمند، استوار و اثرگذار با مرکز مدیریت حوزه و سایر نهادهای آموزشی همسو، جریان تربیت طلاب کارآمد و نواندیش در ساحت ­های راهبردی توسعۀ کیفی و کمی بیابد و مطالبات جامعه از حوزه پاسخ مناسبی دریافت کند.

مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بخش پایانی این حکم تأکید کرده است:

مدیریت و پی­گیری مجدّانه جناب­عالی و همکاری گروه­های محترم مرکز، اعضای هیأت علمی و کارشناسان، شاهد استمرار، بالندگی و پویایی رشته­های مصوب سطح سه و چهار و اجرای عالمانه دوره­ های آن همراه با پیشرفت روزافزون برنامه ­ها به صورت ویژه در مسیر توانمندسازی حوزه و حوزویان باشیم.

برای مشاهده رزومه حجت الاسلام و المسلمین رحمانی کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید