آخرین خبرها

گزارشی از سفر عضو حلقه تبلیغی زبان انگلیسی برادران به تانزانیا + گزارش تصویری

شبکه معالم ـ عضو حلقه تبلیغی زبان انگلیسی برادران اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف امروز روحانیت ورود به عرصه های مختلف تبلیغی و رساندن پیام اسلام به همه مردم جهان است.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، حجت الاسلام سید روح الله حسینی، عضو حلقه تبلیغی زبان انگلیسی برادران (Brothers’ Islamic Panel) در هفتمین نشست این حلقه به ارائه گزارش سفر تبلیغی خود به شهر دارالسلام کشور تانزانیا پرداخت.

وی هدف از این سفر تبلیغی را آشنایی با فضای فرهنگی ـ دینی و شناسایی ظرفیت های تبلیغی تانزانیا و انتقال فرهنگ و معارف اسلامی دانست و گفت: ورود به عرصه های مختلف تبلیغی و رساندن پیام اسلام به همه مردم جهان یکی از مهمترین وظایف امروز روحانیت بشمار می رود.

وی افزود: در این راستا تسلط به زبان اقوام مختلف جزو ضروریات تبلیغی به حساب می آید تا بوسیله آن دیگران هم طعم شیرین بهره مندی از حقایق الهی و فطری و انچه فرا روی انهاست را بچشند و از این رهگذر به سوی برپایی یک نظام واحد جهانی مبتنی بر آموزه های دقیق و صحیح پیامبران الهی قدم بردارند و جامعه ای عاری از ظلم و بی عدالتی را بنا نمایند.

وی نیز بیان داشت: آنچه مسلم به نظر می رسد این است که رساندن این پیام و دستیابی به این هدف عالی جز با برنامه ریزی درست و تلاش خالصانه امکان پذیر نخواهد بود، برنامه ریزی و تلاشی که مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی است. اما از آنجا که ورود به عرصه های دینی دارای برکات فراوان است صرف این هزینه ها و وقت ها پیش از شروع و بر اساس محاسبات دنیایی، بسیار گران و طاقت فرسا اما از منظر الهی و اخروی ارزشمند و پر حلاوت است.

آنچه در ادامه می آید گزارش تصویری مختصری از سفر تبلیغی به کشور آفریقایی تانزانیا در محرم امسال و در ضمن معرفی فرصت های تبلیغی این کشور است.

کارگاه آموزشی محرم شناسی (فلسفه قیام ابا عبدالله)

سخنرانی در جمع دانش پژوهان مرکز

یتیم خانه مرکز ویپاس

یتیم خانه ها یکی از مراکز مهم کسب درآمد در آفزیقا از طریق جذب کمک های مردمی می باشند.

برگزاری نماز جماعت در یتیم خانه

در جمع عزاداران مسجد شیعی حضرت ولی عصر در منطقه کاریاکوی دارالسلام

سینه زنی عزاداران شیعیان مسجد حضرت ولیعصر

حضور هزاران نفر در دسته عزدارن حسینی درروز عاشورا در دارالسلام

حضور عالم و مولوی اهل سنت در دسته عزاداری ابا عبدالله در روز تاسوعا (کت زرد پوش)

حضور در جامعه المصطفی

حضور در جمع برادران اهل سنت در مسجد

حضور در کلیسا و صحبت در زمینه مشترکان اسلام ومسیحیت

دیدگاهتان را بنویسید