آخرین خبرها

تقدیر از گروه برگزیده دوره جمع خوانی کتاب «سه روز؛ سی کتاب» + گزارش تصویری

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طالقانی، مدیر گروه فلسفه و کلام اسلامی مرکز تخصصی آخوندخراسانی در نشستی که به منظور تقدیر از گروه های برگزیده این دوره برگزار شده بود، هدف از برگزاری دوره را «آموزش نظری و عملی(مهارت آموزی) مطالعه متمرکز و روشمند»، «تمرین کار جمعی»، «آشنایی با مهم ترین منابع پژوهشی و آموزشی» و «شناسایی استعدادهای فلسفی و کلامی» دانست.

همچنین دکتر منتظری، مجری این دوره در این نشست با بیان اینکه در این دوره مطالعه ۱۵ کتاب کلامی و ۱۵ کتاب فلسفی برای طلاب پیش بینی شده بود، گفت: مبحث های «تاریخ دانش کلام و فلسفه»، «اندیشه های اندیشمندان فلسفی و کلامی» و «مباحث مهم دانش فلسفه و کلام» به ترتیب در روزهای اول تا سوم مورد مطالعه قرار گرفت.

وی افزود: برخی از پروژه های پژوهشی به روز در این کتابها عرضه شد و افراد با برخی پروژه های پژوهشی بین المللی آشنا شدند.

در بخش دیگری از این نشست آقای سیدمحمدتقی شوشتری، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تاریخچه تأسیس گروه فلسفه و کلام اسلامی گفت: اداره کل آموزش از برگزاری دوره های آموزشی خلاقانه و ممتاز این گروه نظیر «دوره جمع خوانی» و «مدرسه تابستانی کلام امامیه» همواره استقبال می کند.

در پایان از گروه برگزیده متشکل از آقایان صادقی، ایزی، خورسند، روحانی و حسن پور از سوی مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ دوره جمع خوانی کتاب «سه روز؛ سی کتاب» در روزها ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت از سوی مرکز تخصصی آخوند خراسانی برگزار شده بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید