آخرین خبرها

موفقیت عضو هیئت علمی، رؤسای آموزشی و پژوهشی و کارشناس مرکز تخصصی آخوند خراسانی در چهاردهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان

به گزارش شبکه معالم، «مقالات علمی و کتاب» عضو هیئت علمی، رؤسای آموزشی و پژوهشی و کارشناس مرکز تخصصی آخوند خراسانی در چهاردهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان موفق به کسب رتبه و شایسته تقدیر شد.

جناب آقای سیدمصطفی اختراعی طوسی، کارشناس گروه های آموزشی این مرکز با مقاله «امکان سنجی فقهی تولید فرآورده های حلال از اجزای حرام (بررسی موردی: خون)» در بخش مقالات حائز رتبه ۲ شده است. لازم به ذکر است وی به عنوان بالاترین امتیاز در مجموع آثار ارسالی انتخاب شده است. همچنین مقاله «نیم نگاهی به جریان شناسی فکری و فرهنگی معاصر» به نگارندگی وی حائز رتبه شایسته تحسین در بخش مقالات شده است.

جناب آقای مهدی قاسمی، کارشناس فرهنگی و تربیتی اداره امور آموزشی و تهذیب با عنوان «بررسی مفهوم فیض و لطف در مسیحیت و اسلام» حائز رتبه ۲ در بخش مقالات شده است.

کتاب «سیر تطور فقه معاصر» حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ربانی بیرجندی، عضو هیئت علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی در بخش کتاب حائز رتبه ۲ شد.

براساس این گزارش، جناب آقای بلال شاکری، رییس اداره امور آموزشی با مقاله مشترک با آقای محمدهاشم موسوی ثابت، با عنوان «محدوده و موارد کاربرد قاعده قرعه در فقه» در بخش مقالات حائز رتبه ۳ و با دو مقاله «ضابطه مند سازی نظریه انقلاب نسبت» و مقاله مشترک با جناب آقای دکتر ناصری مقدم با عنوان «بررسی فقهی قراردادهای ساخت، بهره برداری و انتقال (bot)» در بخش مقالات به عنوان مقاله شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین مقاله «جایگاه صدق و کذب در نگاه فقهی شهید اول و ثانی با تأکید بر کتاب های لمعه و شرح لمعه» حجت الاسلام دکتر هادی مصباح، رییس اداره پژوهش در بخش مقالات، به عنوان مقاله شایسته تقدیر شناخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید