آخرین خبرها

مصاحبه پذیرش کارشناسی ارشد مطالعات زنان با گرایش زن و خانواده در دانشگاه باقرالعلوم (ع) مشهد

به گزارش شبکه معالم، با توجه به اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۱ دانشگاه باقرالعلوم (ع) در مشهد رشته کارشناسی ارشد مطالعات زنان با گرایش زن و خانواده ویژه خواهران را برگذار خواهد کرد، فرایند سنجش و پذیرش دانشجو را از میان طلاب خواهر حوزه علمیه خراسان آغاز نموده است. در مرحله اول آزمون اختصاصی برگذار شد که با استقبال خوب داوطلبان این آزمون در خرداد ۱۴۰۱ برگذار شد که ۴۲ نفر از داوطلبانی که حائز نمره لازم از آزمون اختصاصی شدند، به مصاحبه دعوت شدند.

اساتید مصاحبه کننده دکتر ابراهیم داودی، عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مدیر گروه مربوطه در مشهد و همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر سوزنچی مدیر گروه مطالعات زنان و عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) به همراه حجت الاسلام غلامی از اعضای هیات علمی گروه مطالعات زنان دانشگاه باقرالعلوم (ع) بودند.

محورهای اصلی سوالات مصاحبه عبارت بودند از انگیزه و علاقمندی به دانشگاه و رشته، اطلاعات حوزوی، دانش علوم اجتماعی و مطالعات زنان، دانش مطالعات و حقوق زن در اسلام، برخورداری از ویژگی های دیگر مانند حفط قرآن، دانش درک متون زبان انگلیسی در حوزه مطالعات زنان و روش تحقیق بود. با بررسی نهایی رزومه متقاضیان و جمع بندی سوالات مصاحبه بر اساس ظرفیت اختصاص داده شده نتیجه آزمون بزودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید