آخرین خبرها

رسانه‌های اجتماعی؛ مناسب‌ترین ابزار امروز برای بازاریابی محتوای دینی

عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های خدمات دیجیتال مخابراتی در گفت‌وگو با شبکه معالم در خضور «بازاریابی محتوای دینی» گفت: نخستین نکته در مکانیزم ارائه محتوای دینی توجه به موقعیت‌ها از جمله زمان و مکان است؛ محتوایی که در ابعاد زمانی متناسب منتشر می‌شود بسیار می‌تواند کمک کننده باشد، گاهی از اوقات شبانه‌روز براساس خصوصیات و دموگرافی که دارند، اثربخش‌تر هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه اطلاعاتی که برای پیداکردن یک برنامه رسانه‌ای باید داشته باشیم نیازمند مطالعه و ارزیابی دقیق است، تأکید کرد: دموگرافی برای تهیه بازاریابی اهمیت دارد و می‌تواند کمک کند با وضعیت مناسب‌تری بازاریابی اثربخشی داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های خدمات دیجیتال مخابراتی خاطرنشان کرد: به طور مثال هنگامی که سایت محتوای آئینی را رصد می‌کنیم ملاحظه خواهیم کرد که فراخور زمان‌ها بازدیدها متفاوت است؛ این موضوع طبیعی است که در مناسبت‌های اسلامی مطالب مذهبی دارای بازدید بیشتری است چون در آن زمان مخاطب بیشتر احساس نیاز به محتواهای دینی می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم بالایی از مخاطبان در بستر رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و بیننده این رسانه‌ها هستند، اولین ابزاری که می تواند در اختیار ما باشد سوشال مدیا یا رسانه‌های اجتماعی است؛ این الگو رهیافتی است که می‌تواند به ما کمک کند در فضای مجازی مخاطبان خود را پاسخگو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید