آخرین خبرها

ثبت نام کارگاه های آموزشی نقد وهابیت با محوریت «وهابیت در روسیه» آغاز شد

به گزارش شبکه معالم، کارگاه های آموزشی نقد وهابیت با محوریت «وهابیت در روسیه» از سوی گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی با همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود.

در این کارگاه ها مبحث «نگـــاه روس هـــا به تشــــیع در مقـــابل وهـــابیت» توسط دکتر حسین مصطفوی گرو، عضو هیات علمی گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی مشهد، مبحث «پیدایش و هویت شناسی وهابیت سعودی در اتحاد جماهیر شوروی» توسط دکتر حسن ایزانلو، عضو هیات علمی گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی مشهد و مبحث «تهدیدات گسترش وهابیت در روسیه و تاثیر آن بر روابط ایران و روسیه» توسط دکتر محمد جواد یزدان مهر، عضو هیات علمی گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی مشهد تدریس و ارائه خواهد شد.

بنابراین گزارش به شرکت کنندگان در سه کارگاه گواهینامه معتبر  اعطا می شود و به علاقه مندان جهت ثبت نام در این کارگاه بایستی در بازه زمانی ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند ۹۸ بامراجعه به نشانی paziresh.dte.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کارگاه های آموزشی نقد وهابیت با محوریت «وهابیت در روسیه» از ساعت ۸ الی ۱۳ پنجشنبه ۸ اسفند۹۸ در حرم مطهر رضوی، صحن هدایت ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید