آخرین خبرها

ثبت نام دوره های کوتاه مدت تربیت مربی معارف اسلامی خواهران

شبکه معالم ـ فراخوان پذیرش دوره های کوتاه مدت تربیت مربی معارف اسلامی از سوی مرکز آموزشی طوبی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، ثبت نام در دوره های کوتاه مدت تربیت مربی معارف اسلامی خواهران ویژه حوزویان سطح دو و بالاتر در رشته های «تربیت مربی کودک و نوجوان؛ آشنایی با اصول و روشها و مهارت های آموزشی مفاهیم اعتقادی و قرآن به مخاطب کودک و نوجوان» و «تربیت مربی نقد وهابیت؛آشنایی با تاریخچه، اعتقادات و شبهات وهابیت و توانمندی در پاسخگویی به شبهات» آغاز شد.

از مهمترین امتیازات این دوره های آموزشی «بهره مندی از اساتید توانمند و مطرح استانی و کشوری»، «دسترسی به منابع تخصصی، بانک چند رسانه ای و مشاوره های علمی»،‌ «عضویت دانش آموختگان موفق در حلقه های تربیت محقق و مبلغ»،  «برگزاری کلاس ها در شیفت عصر»، «پذیرش فرزندان در مهد کودک طوبی» و «اعطاء گواهینامه پایان دوره» است.

علاقه مندان می بایست جهت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 5 مهر به صورت حضوری از طریق مراجعه به نشانی چهارراه خسروی ـ خیابان شهید اندرزگو ـ شهید اندرزگو12، مرکز آموزشی طوبی و یا به صورت اینترنتی از طریق شبکه معالم به نشانی maalem.ir ثبت نام به عمل آورند.

بنابراین گزارش، مصاحبه علمی دوره های آموزشی معارف اسلامی چهارشنبه 8 مهر برگزار و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32236336 تماس حاصل نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید