آخرین خبرها

ثبت نام دوره های آموزش زبان عربی و انگلیسی خواهران در ترم تابستان آغاز شد

به گزارش شبکه معالم، این دوره های آموزشی، توسط مرکز تخصصی طوبی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از سوی دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه باقر العلوم، اعطاء می‌گردد.

بهره­مندی از فضای آموزشی مناسب، تدریس اساتید خواهر برجسته حوزه و دانشگاه، برگزاری کلاس در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، عضویت شرکت‌کنندگان در بانک رسانه­ای و کتابخانه تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی و سایر خدمات پژوهشی، استفاده از امکانات مهد کودک در زمان برگزاری کلاس­های آموزشی، تخفیف ۵۰% شهریه ویژه دانش آموختگان و مبلغان حوزه و دفتر تبلیغات اسلامی، ۳۰% تخفیف ویژه بستگان درجه یک  طلاب و مبلغان از مزایای این دوره‌ها به شمار می‌رود.

همچنین در صورت ثبت نام گروهی متقاضیان، امکان برگزاری کلاس‌ها در مدارس علمیه خواهران سطح شهر مشهد و مجتمع‌های مسکونی طلاب وجود دارد.

ثبت نام از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۷ خردادماه در سایت Paziresh.dte.ir انجام می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ با تلفن ۳۲۲۳۶۳۳۶ تماس و یا به آدرس خیابان شهید اندرزگو. اندرزگو۱۲. مرکز تخصصی طوبی مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید