آخرین خبرها

ثبت نام دوره‌های آموزشی تخصصی تربیت مبلغ بین‌الملل معارف رضوی آغاز شد

ثبت نام

به گزارش شبکه معالم، ثبت نام دوره‌های آموزشی تخصصی تربیت مبلغ بین‌الملل معارف رضوی از امروز ۳۱ شهرویر ۹۷ آغاز و تا ۱۰ مهر ۹۷ ادامه خواهد داشت.

این دوره آموزشی از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی و مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی برگزار و ویژه برادران حوزوی است که به زبان عربی و یا انگلیسی تسلط نسبی داشته و به سطح دو و بالاتر اشتغال دارند.

اعطای مدرک معتبر از دانشگاه باقرالعلوم، اولویت در اعزام به کشورهای عرب زبان و انگلیسی زبان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ممتازین و استفاده از اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی از امتیازات این دوره آموزشی است.

آزمون کتبی این دوره آموزشی ۱۲ مهر و نتایج آزمون ۱۶ مهر اعلام می شود و داوطلبانی که موفق به کسب نمره لازم شده اند برای مصاحبه علمی در تاریخ ۲۱ تا ۲۶ مهرماه دعوت می شوند.

شروع دوره‌های آموزشی تخصصی تربیت مبلغ بین‌الملل معارف رضوی سوم آذر و پابان آن اسفند ۹۷ است.

        با توجه به درخواست مکرر متقاضیان جهت تمدید مدت ثبت نام، ثبت نام تا ۱۷ مهر تمدید و آزمون کتبی پنجشنبه  19 مهر ساعت ۱۵ می باشد.

مکان آزمون: چهار راه خسروی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طبقه ‌1 تلفن: ۳۲۲۳۳۸۰۲

آزمون کتبی عربی مهارتهای چهارگانه زبانی در سطح فوق متوسط  می باشد.

آزمون کتبی انگلیسی؛ مهارتهای چهارگانه زبانی در سطح فوق متوسط (upper-intermediate) می باشد.

۲ نظر

  1. با سلام. مشابه این دوره را برای خواهران نیز برگزار کنید. دلایل متعددی برای این درخواست وجود دارد. از یک سو خواهران بسیاری با شرایط مذکور  هستند و کلاس از غنای خوبی برخوردار خواهد بود، از سوی دیگر بسیاری از زایرین غیر ایرانی  از قشر بانوان هستند و پاسخگویی به سوالاتشان  توسط خانمها که هم حسی و هم فکری بیشتری با همجنس خود دارند بسیار دلنشین تر خواهد بود. بی صبرانه منتظریم.

  2. محمد فالح دلفیه

    نظری ندارم  دوره عالیس ب امید تبلیغ رسالت ایمه اطهار علیهم السلام 

دیدگاهتان را بنویسید