آخرین خبرها

بیانیه حجت‌الاسلام والمسلمین الهی خراسانی به مناسبت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش شبکه معالم، در پی تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، عضو هیئت علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد و عضو کمیسیون اجتماعی‌سیاسی حوزه علمیه خراسان برای همراهی در راه دفاع از کیان اسلام و جهاد در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.

متن این بیانیه در ذیل آمده است:

بِسْمِ اللََّهِ الرََّحْمَنِ الرََّحِیمِ
ٱلَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـالِحَاتِ وَذَکَرُواْ ٱللَّهَ کَثِیراً وَٱنتَصَرُواْ مِن بَعدِ مَا ظُلِمُواْ
وَسَیَعلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُواْ أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ
(سوره شعرا، آیه ۲۲۷)

بار دیگر دستان شیطانی و ددمنش اسرائیلیان، جنایت آفرید و در استمرار قتل و غارت فلسطینیان و مجاهدان مقاومت، کشتاری موحش در لبنان را رقم زد و صدها تن را به شهادت رساند.
ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ و خونبار، به حضرت ولی عصر عجل الله فرجه، رهبر معظم انقالب، متفکران و راهبران اسالم و سایر ادیان، و همه مسلمانان و آزادگان جهان، از خداوند برای جانبازان و بازماندگان، صبر و برای رفتگان شهید، علو درجه را مسئلت دارم و بر بازوان مجاهدان عزیز لبنان و فلسطین، بوسه میزنم و به عنوان طلبه ای کوچک از حوزه علمیه خراسان، با افتخار برای هرگونه خدمت و رزم و حمایت و همسنگری در کنار مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت، اعلام آمادگی میکنم که به اجرای امر الهی، همت گماشته اند.
اگرچه هنوز مسیر جهاد و مبارزه نظامی با جنایتکاران صهیونیست، برای اهالی علم و مردم عادی سراسر جهان بسته است، اما راه جهاد تبیین و مطالبه و رساندن پیام مظلومیت ملتهای رنجدیده و قربانیان جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، باز است.
خداوند، با عتاب گوشزد فرموده که: وَمَا لَکُم لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ وَٱلمُستَضعَفِینَ مِنَ ٱلرِّجَالِ وَٱلنِّسَاءِ وَٱلوِلدَانِ (شما را چه شده که در راه خدا و براى نجات مردان و زنان و کودکانِ تحت ستم نمىجنگید؟! سوره نساء، آیه ۷۵).
انتظار می رود نهادها، استادان و طلاب و دانشجویان علوم اسالمی در حوزه ها و دانشگاه ها، ضمن ابراز خشم و اعتراض خود به تداوم و تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، با تنظیم و ارسال بیانیه به مراکز و گروه های علمی در سراسر جهان ـ به خصوص در کشورهای اسالمی و اروپایی ـ، از آنها جهت محکومیت این جنایات، همدردی با شهدا و قربانیان جنایات، و اعتراض و درخواست قطع حمایت و ارتباط از دولتهای متبوع خود، درخواست و مطالبه کنند، و مطمئن باشند که نصرت خدا، یاریگر و اثربخش آن خواهد بود: اُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیر )به کسانىکه مورد جنگ و کشتار قرار گرفتهاند اجازۀ ]جنگ و دفاع[ داده شد، زیرا که مورد ستم قرار گرفتهاند، و خداوند بر یارى آنها تواناست. سوره حج، آیه (۳۹)
به امید پیروزی قاطع و عاجل مجاهدان و مظلومان، و سرعت زوالِ حتمی اسرائیل ستمکار؛ ان شاء الله.

حوزه علمیه مشهد مقدس
علی مُشرفه آالف التحیه و الثناء
۶ مهرماه ۱۴۰۳ / ۲۰ ربیع الاول ۱۴۴۶

دیدگاهتان را بنویسید