آخرین خبرها
مراکز آموزشی اداره کل آموزش
اردوی فرهنگی تفریحی

برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی دانش‌پژوهان ممتازمراکزآموزشی

شبکه معالم ـ اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانش پژوهان ممتاز مراکز آموزشی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، اردوی فرهنگی تفریحی ویژه اعضای حلقات و دانش پژوهان ممتاز مرکز تخصصی آخوند خراسانی و مراکز آموزشی شیخ بهایی و طوبی جمعه شانزدهم بهمن ماه در مجموعه سحاب ازسوی اداره آموزش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

دانش پژوهان ممتاز به همراه اعضای خانواده در این اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی ضمن بهره مندی از فضای پرنشاط این مجموعه در سه کارگاه «سبک زندگی دیجیتال»، «سبک زندگی مسلمان» و «سبک زندگی حوزویان» شرکت خواهند کرد.

در کارگاه سبک زندگی دیجیتال مباحث «فرصت های خانوادگی در زندگی دیجیتال»، «فرصت های تربیتی در زندگی دیجیتال» و «کنترل و اعتدال در دیجیتالی شدن»، در کارگاه سبک زندگی مسلمان(ویژه خواهران) مباحث «نشست تخصصی روانشناسی روابط همسران» و «نشست تخصصی شاخص های مدگرایی سالم» مطرح و در کارگاه سبک زندگی حوزویان به مباحث «چیستی و چرایی سبک زندگی»، «مؤلفه های اساسی سبک زندگی حوزویان» و « عرصه های مختلف در سبک زندگی حوزویان» پرداخته خواهد شد.

هماهنگ‌سازی دوره‌های آموزشی، نیاز به پیش‌بینی‌ها و برآوردهای چندسویه‌ای دارد که با گذراندن عرصه های آزمون و خطا، ادارۀ امور آموزشی را به مرز شایسته ای از تجربه‌های مدیریتی رسانده است.

دانش‌پژوهی که پذیرفته می‌شود و در کلاس حضور می‌یابد، استادی که وقت خویش را به دفتر تبلیغات اختصاص می‌دهد، نمره‌ها، فعالیت‌های کلاسی، تجهیزات کمک‌آموزشی، ارایه خدمات به دانش‌پژوهان و ده‌ها فعالیت دیگر، اهمیت ادارۀ امور آموزشی را در پیش‌ برد اهداف گوناگون دفتر تبلیغات اسلامی نمایان می‌سازد.

در برابر این وظایف، «پاسخ‌گویی» و «انتقادپذیری» ادارۀ آموزش، میزان شفافیت و شتاب آموزشی معاونت را آشکار می‌کند. بسیاری امید می‌رود، این اداره با بررسی مقایسه‌ای نظام‌ها و مراکز آموزشی گوناگون، به موفقیتی فراتر و بلوغی چشم‌گیرتر دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید