آخرین خبرها

بررسی زمینه‌های همکاری روزنامه قدس و شبکه اجتهاد

شبکه معالم ـ سردبیران پایگاه‌های فارسی، عربی و انگلیسی «اجتهاد» با امیر جلیلی نژاد، سردبیر روزنامه قدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه معالم به نقل از اجتهاد، محمدجواد استادی، سردبیر پایگاه انگلیسی اجتهاد، سید مهدی رضوی، سردبیر پایگاه فارسی اجتهاد و سید محمود عربی، سردبیر پایگاه عربی اجتهاد در این دیدار ضمن معرفی اهداف و رویکردهای کلی شبکه اجتهاد به معرفی صفحات و بخش‌های مختلف پایگاه‌ها پرداختند. سردبیران شبکه اجتهاد در این نشست به ظرفیت­های‌ محتوایی، مخاطبان تخصصی داخلی و خارجی و ویژگی­های اختصاصی شبکه اشاره کردند. در ادامه نیز درباره همکاری­های مشترک با روزنامه قدس گفت و گو شده و و پیشنهاداتی ارائه شد.

امیر جلیلی نژاد، سردبیر روزنامه «قدس» نیز با اشاره به ظرفیت‌های متنوع روزنامه قدس، بر استفاده از شبکه نخبگانی اندیشوران فقهی مرتبط با شبکه اجتهاد در راستای هم‌افزایی بین این دو رسانه تأکید و ابراز امیدواری کرد: در حوزه معارف و اندیشه‌ای، زمینه‌های خوبی برای همکاری با یکدیگر وجود دارد که موجب هم‌افزایی و معرفی ظرفیت علمی و نخبگانی مشهد مقدس می‌شود.

در این دیدار که در دفتر سردبیری روزنامه قدس برگزار شد، تجربیات طرفین و اقتضائات پرداختن رسانه‌ای به موضوعات فقهی، مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید