آخرین خبرها

بررسی تاسیس رشته تبلیغ و ارتباطات و مدیریت راهبردی فرهنگ در مرکز تخصصی آخوند خراسانی

به گزارش شبکه معالم،  جلسه مدیران گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی و مدیر گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد.

در این جلسه بر توسعه رشته های تبلیغ و ارتباطات و مدیریت راهبردی فرهنگ دانشگاه باقرالعلوم در مشهد ـ از برنامه های ویژه مرکز آخوند خراسانی ـ تأکید شد.

دکتر داوودی، مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی در این جلسه گفت: در جلسه ای که روز دوشنبه ۲۵ شهریور در دانشگاه باقرالعلوم با حضور مدیر گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار شد، مقدمات تاسیس رشته تبلیغ و ارتباطات و مدیریت راهبردی فرهنگ در مرکز آخوند خراسانی برای سال تحصیلی آتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های گروه فرهنگ و ارتباطات مرکز آخوند و وجود طلاب علاقمند به رشته های کاربردی کارشناسی ارشد فوق افزود: توسعه علوم کاربردی در حوزه منجر به افزایش توانمندی طلاب در حوزه های متعدد میان رشته خواهد شد که این ظرفیت در مشهد وجود دارد.

دکتر خان محمدی نیز ابراز امیدواری و علاقه کرد گروه مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم تمام ظرفیت خود را جهت همکاری با مرکز آخوند در تاسیس رشته های مد نظر بعمل خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید