آخرین خبرها

انتشار الکترونیکی «کرانه‌های اجتهاد ۲»

به گزارش شبکه معالم، حجت‌الاسلام دکتر هادی مصباح‌الهدی، رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش، در خصوص انتشار الکترونیکی «کرانه‌های اجتهاد ۲» گفت: این فرآوردۀ علمی، مجموعه نشست‌های سالیان گذشته در مرکز آموزشی آخوندخراسانی (وابسته به اداره‌کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی) می باشد که در قالب «کارگاه فقه‌پژوهی» برگزار شده است و اینک، پس از پیاده‌سازی و ویرایش مختصر انتشار الکترونیکی آن آغاز شده است.

مصباح‌الهدی گفت: توجه به امر پژوهش‌در کنار آموزش، برای طلاب حوزوی امری بایسته است. این مهم با تأکید بر آموزش «روش تحقیق»، وقتی به ثمر می‌نشیند که با برگزاری «کارگاه‌های پژوهشی در حوزۀ هر دانش» همگام شود و نشست‌های «کارگاه فقه‌پژوهی» در همین راستا طراحی و برگزار شده است.

وی افزود: این نشست‌ها در تحقق اهداف مهم راهبردها و کلان‌مسئله‌های «میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی» برآمده‌اند و با حمایت این میز، تقدیم به علاقمندان می‌شود.

رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش در پایان اشاره کرد: فرآوردۀ پیش رو، در آینده (و بعد از فرآوری) دومین مجموعه از کتاب «کرانه‌های اجتهاد» خواهد بود که با حمایت «میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی» به زیور طبع آراسته خواهد شد.

این نشست ها در قالب ۱۸ مطلب به تدریج در این صفحه منتشر می شود

دیدگاهتان را بنویسید