آخرین خبرها

توهین رسانه های ضدانقلابی به درگذشت فرج الله سلحشور

شبکه معالم ـ بعد از اعلام درگذشت فرج الله سلحشور، کارگردان فیلم یوسف پیامبر، شبکه های ماهواره ای به این شخصیت ارزشمند هنری توهین کرده و حتی بعض اوقات دیده شد که از فوت وی ابراز شادی و خرسندی کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، حچت الاسلام سعید نوروزی دبیر حلقه هنر و رسانه دینی گروه ادب و هنر مرکز شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در هفدهمین جلسه این حلقه، با تجلیل از حضور پرشکوه مردم در عرصه انتخابات به بیان ماحصل رصد برنامه های یک هفته اخیر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پراخت.

وی گفت:مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم نجف آباد بر این نکته تاکیید کردند که مسؤولین از ادبیات دشمن در خطابات خود استفاده نکنند و یکدیگر را به تندرو و افراطی بودن متهم نکنند. ایشان همچنین فرمودند که درمنظر دشمنان و معاندین بنده از جمله تندروها هستم که این جمله ایشان تعریضی بود به تهمت های ناروایی که در یک هفته اخیر توسط شبکه وابسته بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و رسانه های همسو با آنها در جهت ترور شخصیت ایشان صورت می گرفت.

وی افزود: همچنین از طرفی شبکه های معاند خصوصا دو شبکه مذکور تمام تلاش خود را در روزهای قبل از انتخابات برای دو قطبی سازی فضای جامعه به ذو گروه افراطی و معتدل انجام دادند و افراد خاصی را حتی به اسم نامبرده و تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند.

دبیر حلقه هنر و رسانه دینی مرکز شیخ بهایی همچنین با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «اگر دشمن از فرد یا جریانی خاصی در کشور حمایت می کند باید اعلام برائت کنند» و ما در هفته ای که گذشت شاهد بودیم که شبکه های انگلیسی همچون بی بی سی فارسی و من وتو، شبکه های آمریکایی همچون صدای آمریکا و کانال یک آمریکا و حتی شبکه های وهابی-سعودی همچون کلمه و وصال فارسی از افراد و جریان خاصی حمایت کردند که انتظار حداقلی این بود که برخی رسما و صراحتا اعلام برائت کنند که متاسفانه تا این لحظه چنین اتفاقی نیافتاده است و ما امیدواریم خواص و مسؤولین جامعه با هوشیاری و بصیرت بیشتری عمل کنند تا دشمنان قسم خورده نظام وانقلاب ما مایوس تر و ناامیدتر شوند.

حجت الاسلام نوروزی با ابراز تسلیت و تاسف شدید بابت درگذشت هنرمند ارزشی و انقلابی کشور مرحوم فرج الله سلحشور، ایشان را هنرمندی متدین و کارگردانی متعهد معرفی کرد که خاری بود در چشم دشمنان اسلام و انقلاب و نشانه ی آن هم، توهین ها و اهانت هایی بود که بعد از اعلام درگذشت ایشان در شبکه های ماهواره ای به راه افتاد و حتی بعض اوقات دیده شد که از فوت وی ابراز شادی و خرسندی کردند.

گفتنی است، این جلسه،آخرین جلسه حلقه هنرورسانه دینی در سال 1394 بود و  مقرر شد که جلسه آینده در روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه 1395 ساعت 17 برگزار شود.

همچنین اعضای حلقه تأکید کردند که در هر کی از جلسه های حلقه در سال جدید، پژوهشی که سیر تحقیق و بررسی آن به پایان رسیده در حضور کارشناس مربوطه و اعضای حلقه پس از استماع دفاعیه محقق، مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید