آخرین خبرها
آزمون سطح سه
آزمون سطح سه

آزمون رشته های سطح۳ مرکزتخصصی آخوندخراسانی برگزارشد/اعلام نتایج۲۱مردادماه۹۵

                                                                                                                               گزارش تصویری ۱                       گزارش تصویری ۲

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، چهارمین آزمون دوره های سطح سه رسمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با رقابت ۴۰ طلبه سطح دو حوزه علمیه خراسان در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، علوم و معارف حدیث و فقه مقارن، در این مرکز برگزار شد.

در این آزمون که حجت السلام محمد خانی، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز حضور داشت، طلاب بر اساس اولویت های انتخابی اول و دوم به ۴۰ سوال مشترک و ۵۰ سوال تخصصی در مدت ۱۰۰ دقیقه پاسخ دادند.

بنابراین گزارش، نتایج این آزمون ۲۱ مدادماعه از طریق شبکه معالم، اعلام و زمان مصاحبه علمی۲۴ تا ۲۶ مرداد می باشد و پذیرفته شدگان در بازه زمانی ۳۰ تا ۳۱ مرداد به صورت قطعی ثبت نام خواهند شد.

گفتنی است، «پرورش کارشناسان، دانشوران و پژوهشگران نوانديش، کارآمد و نيازمحور در شاخه‌هاي مختلف علوم قرآن و حديث، فقه، کلام و فلسفه، و آگاهي از آخرين دستاوردهاي علوم اسلامي و دانش‌هاي مرتبط»، «توسعة ظرفيت آموزشي حوزه براي توليد علم و استنباط معارف اسلامي و استخراج نظام‌هاي معرفتي، حقوقي، اجتماعي، اقتصادي، سياسي، اخلاقي و فرهنگي مبتني بر اسلام و پاسخ به پرسش‌ها و دفع شبهات مرتبط» و «تقويت مباحث روش‌شناختي، ديدگاه‌هاي نظام‌واره، رويكردهاي ميان‏‌رشته‏‌اي، و مهارت‌هاي تحقيق و توليد علمي در حوزة علميه» را از اهداف اصلی این مرکز می توان برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید