آخرین خبرها

کارگاه تحلیل نویسی در حوزه رسانه برگزار می شود

شبکه معالم ـ کارگاه تحلیل نویسی در حوزه رسانه توسط حلقه هنر و رسانه دینی مرکز آموزشی شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، کارگاه تحلیل نویسی در حوزه رسانه از سوی حلقه هنرورسانه دینی مرکز آموزشی شیخ بهایی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و حضور اعضای حلقه در این گارکاه الزامی است.

در این کارگاه وحید اقدسی، کارشناس ارشد ارتباطات و جانشین مرکز آموزش موسسه فرهنگی خراسان و دبیر انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات استان خراسان رضوی تدریس خواهد کرد.

هدف از از کارگاه هم افزایش توانمدی و آگاهی طلاب خصوصا اعضای حلقه در راستای تحقیق و پژوهش در این حوزه و آشنایی با شیوه های نقدوبررسی در این حوزه است.

کارگاه تحلیل نویسی پنجشنبه ۲۹بهمن ۱۳۹۴ ساعت 10:45 صبح الی ۱۵ بعدازظهر در طبقه منهای دو دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

گفتنی است؛

 در حلقۀ سینما که از سوی گروه ادب و هنر دفتر تبلیغات، تاسیس شده، طلّاب نوآموز، با تکنیک‌ها، مفاهیم و روش‌های نوین سینمایی آشنا شده و با بهره‌گیری از استادان صاحب‌نام در این رشته از دور، دستی بر آتش می‌گیرند.

گروهی از این دانش‌پژوهان، درپی این آموزش‌ها و تجربه‌ها، به منتقدانی جدّی و رمزآشنا تبدیل خواهند شد. و گروهی دیگر به تولید و ابتکار هنری در قالب‌هایی متنوّع هم‌چون فیلم‌نامه‌نویسی و مشاورۀ مذهبی در سینما گرایش پیدا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید