آخرین خبرها

همکاری‌های معطوف به برنامه‌های راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی توسط گروه فرهنگ و ارتباطات مرکز آخوندخراسانی و گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی

به گزارش شبکه معالم، مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی، نماینده جامعه المرتضی در خراسان و مدیر گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی زمینه های هم افزایی و در نشستی همکاری مشترک سه نهاد را بررسی کرده و به لزوم توجه به ظرفیت های موجود و پرهیز از موازی کاری تاکید کردند.

در ابتدای جلسه دکتر مصطفوی، مدیر گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی به تشریح ظرفیتهای این گروه و آمادگی گروه در جهت همکاری در بعد آموزش زبان و فرهنگ روسی و مشارکت در پروژه های تحقیقاتی مشترک را اعلام نمود.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین عاشوری، نماینده جامعه المرتضی در خراسان اعلام داشت:  طلاب این مرکز پس از گذشت یک سال از برنامه آموزش زبان روسی دانشگاه فردوسی بهره مند شدند که در حال حاضر به توفیقات قابل توجهی رسیده اند و می توانند بعنوان استاد زبان روسی تحت نظارت گروه فرهنگ و زبان روسی دانشگاه فردوسی به طلاب علاقه مند فراگیری فرهنگ و زبان روسی خدمات آموزشی ارائه دهند.

دکتر داودی، استادیار دانشگاه باقرالعلوم(ع) در پایان پس از تشریح ساختار و فعالیتهای گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز آخوند خراسانی بیان کرد: اولویت اصلی این گروه استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی و اساتید توانمند گروه در برخی از برنامه های راهبردی قطبهای دفتر تبلیغات اسلامی مانند برنامه نشستهای تخصصی در حوزه جریان شناسی وهابیت در روسیه و کشورهای آسیای میانه است.

وی افزود: آموزش فرهنگ و زبان روسی در دفتر تبلیغات اسلامی در حال بررسی و امکان سنجی است که پس از تایید شورای علمی گروه و در صورت استقبال طلاب علاقه‌مند این دوره ها برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید