آخرین خبرها
مشهد2017 فرهنگ عمومی
مشهد۲۰۱۷ فرهنگ عمومی

نخستین نشست اتاق فکر راهبردی فرهنگ

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، نخستین نشست اتاق فکر راهبردی فرهنگ، جهت مأموریتهای محوله توسط نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی در خصوص شورای فرهنگ عمومی استان و سیاستهای مشهد ۲۰۱۷ تشکیل شد.

در این جلسه، جناب آقای دبیری، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و نیز مسئول دبیرخانه کمیته فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ به عنوان میهمان، گزارش فشرده ای در باره ابعاد و مراحل پیشرفت برنامه مشهد ۲۰۱۷ ارائه داد.

گفتنی است، چندی پیش آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با ریاست دفتر و مدیران کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرده است: بنده هنوز مسؤولیت شورای فرهنگی عمومی را تحویل نگرفته ام، زیرا بایستی شرایط لازم فراهم و مهیا شود. دفتر تبلیغات اسلامی بایستی در روند تشکیل این شورا با حضور افراد حقیقی همراهی کرده و یک نظام ساختاری برای این شورا طراحی کند.

وی در این نشست با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد به دستور رهبر انقلاب، به مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی توصیه کرد: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان  بایستی تشکیل اتاق فکر این ستاد را به عهده گیرد، تا اقدامات لازم در فعالیت های این ستاد انجام شود؛ بنابراین ضرورت دارد یکی از مسؤولین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان  برای تشکیل این اتاق فکر مشخص شوند و طرح تشکیلاتی آن را بررسی و ارائه نماید.

مشهد، از جانب آیسسکو(سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی اسلامی ) به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال ۲۰۱۷ (دی ماه ۱۳۹۵ تا دی ماه ۱۳۹۶) برگزیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید