آخرین خبرها

مرکزتخصصی آخوندخراسانی درفعالیتهای آموزشی دفترازجایگاه بایسته ای برخورداراست

                                                                                گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، سید محمد تقی شوشتری، مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در جلسه معارفه حجت الاسلام و المسلمین رحمانی، مدیر جدید مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: ایشان از توانمندی ها و فضل مشهود و محسوسی برخوردار است و مرکز با حضور ایشان می تواند در جهت جنبه اثباتی فعالیت های آموزشی دفتر گام بردارد.

وی افزود: این مرکز از میانه تحصیلات دانش پژوه، می تواند با آنان مرتبط باشد و تا نقطه مطلوب آن را همراهی کند. همچنین با تأسیس و راه اندازی سطح چهار مدت حضور دانش پژوه از سه به هفت سال افزایش پیدا خواهد کرد و در این سال ها می توان عمر علمی طلبه را تحت هدایت های خود قرار دهیم و این فرصت و ظرفیت بسیار خوبی است که در اختیار مرکز تخصصی آخوند خراسانی قرار گرفته است.

شوشتری با اشاره به این که حجت الاسلام و المسلمین رحمانی فردی مورد قبول و موجه نزد مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان است و در همه رشته های تخصصی مرکز ورود علمی دارد، خاطرنشان کرد: ایشان در سایر رشته ها از توانمندی های لازم برخوردار است.

وی نیز یادآور شد: مرکز تخصصی آخوند خراسانی از معدود بخش هایی است که می تواند ارتباط وسیعی با مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان داشته باشد. طبیعتا این مرکز بر صدر فعالیت های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی  از جایگاه بایسته ای برخوردار است و ارتباط خود را با حوزه می توند به صورت صفی و ستادی داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر و تحولات مثبت مدیریتی در حوزه علمیه خراسان، مدیریت حجت الاسلام و المسلمین رحمانی را تحول بسیار مثبتی می دانم که البته با هدایت های سایر بخش ها تقویت خواهد شد.

مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان گفت: حضور اعضای هیئت علمی در این مرکز و تقدم فضل آنان بر احدی پوشیده نیست و طبعا این ظرفیت ها بایستی به سویی هدایت شود که ما را به اهداف راهبردی خود سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید