آخرین خبرها

کتابهای مرا صبورا صدا بزن، همه چیز مثل اول است و «ق» سه مجموعه داستانی جذاب و خواندنی

به گزارش خبرنگار شبک معالم، اعضای حلقۀ ادبیات داستانی خواهران در سال جاری موفق شدند سه مجموعۀ داستانی خود با عنوان های «مرا صبورا صدا بزن» اثر خانم معصومه عسکری نیا، «همه چیز مثل اول است» اثر خانم اعظم عظیمی و «ق» اثر مشترک جمعی از نویسندگان کشور و خانم عظیمی را منتشر نمایند.

کتاب«مرا صبورا صدا بزن» حاوی ۱۰ داستان کوتاه با موضوع شهدای منطقه ی جنوب کشور به خصوص «نهر خیّن» است که  توسط انجمن راویان فتح رضوی مشهد، در تیراژ هزار جلد منتشر شد. داستان‌های این مجموعه با نگاه و قلمی متفاوت به رشته ی تحریر درآمده‌اند و از تکنیک‌های متنوّع داستان‌نویسی در آن‌ها بهره برده شده است.

«همه چیز مثل اول است» مجموعه‌ای مشتمل بر ۹ داستان کوتاه است که توسط انتشارات شهرستان ادب با تیراژ هزار نسخه به انتشار رسیده است. نویسنده در این مجموعه، از زاویه نگاه زنانه به بیان مسائل و مشکلات اجتماعی پرداخته است. در داستان‌های این مجموعه مضامین و نگاه دینی در روساخت و نیز در ژرفساخت هر داستان حضوری جدّی دارد.

«ق» مجموعه‌ای از سی داستان کوتاه است که توسط آقایان محمدعلی رکنی و سیدمحمدعلی جلالی و خانم‌ها نگارسادات دریاباری، پرستو عسگرنجاد و اعظم عظیمی به نگارش درآمده است. این مجموعه در گروه تبلیغی و هنری عقیق تهیه شده و توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در تیراژ پنج هزار نسخه به انتشار رسیده است.

این مجموعه حاوی داستان‌هایی دربارۀ مسائل مردمان امروز و بر پایۀ آیات شریفۀ قرآن کریم است. تعداد نه داستان از این مجموعه به قلم خانم اعظم عظیمی است.

دیدگاهتان را بنویسید