آخرین خبرها

فراخوان ثبت نام طلاب و دانشجویان خواهر در برنامه مشترک جمع‌خوانی منابع و متون کلامی و نشست‌های تخصصی مسایل نوین کلامی منتشر شد

ثبت نام

به گزارش شبکه معالم، برنامه مشترک «جمع خوانی منابع و متون کلامی» و «سلسله نشست‌های مسائل نوین کلام» ویژه اساتید و طلاب سطح سه مدارس علمیه خواهران و دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته الهیات از سوی مرکز تخصصی طوبی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری گروه آموزشی فلسفه و کلام اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی برگزار می‌شود.

این نشست‌ها با هدف ارتقاء توانمندی علمی اساتید و طلاب و دانشجویان خواهر در حوزه کلام اسلامی در قالب نشست‌های تخصصی در سه موضوع جریان‌شناسی مکاتب کلامی و سیر مباحث خداشناسی و معادشناسی در آثار متکلمان مسلمان با حضور اساتید برجسته کلام، برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در بخش اول هر موضوع با هدف آشنایی با منابع محوری در این موضوعات، بهرمندی از محتوای علمی و آشنایی با روش جمع خوانی و گزارش‌نویسی،به مطالعه گروهی منابع تعریف‌شده در این برنامه و ارائه گزارشات کتبی و شفاهی، خواهند پرداخت. نشست‌های تخصصی مکمل، بخش دوم این برنامه است که با هدف تعمیق و ارتقاء مطالعات و با حضور اساتید برجسته و صاحب نظر برگزار خواهد گردید.

ارائه گواهی شرکت در نشست‌های تخصصی و همچنین تقدیر از گروه‌های برتر مطالعاتی از دیگر بخش‌های این برنامه علمی خواهد بود.

بنابراین گزارش، این برنامه به مدت یک هفته از تاریخ دهم تا پانزدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد و پژوهشگران حوزه کلام اسلامی، اساتید حوزه علمیه، طلاب سطح سه حوزه و دانشجویان کارشناسی ارشد الهیات، می‌توانند از ۲۵ مرداد الی ۵ شهریور از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام نمایند.

آدرس محل برگزاری: خیابان شهید اندرزگو ـ اندرزگو۱۲ ـ مرکز تخصصی طوبی ـ طبقه ۳

تلفن تماس: ۳۲۲۴۲۱۲۷ و ۰۹۱۵۴۲۴۳۰۹۵ ساعات پاسخگویی: ۹ ـ ۱۲

دیدگاهتان را بنویسید