آخرین خبرها

ضرورت برنامه ریزی دقیق، همدلی و انگیزه خالصانه در اداره کل آموزش

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی، مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در جلسه هماهنگی و هم افزایی این اداره کل که با حضور رؤسای ادارت ستادی و مجموعه کارشناسان برگزار شد، گفت: اگرچه توان و ظرفیت مجموعه به مراتب بالاتر از آن چیزی است که امروز قابل مشاهده است، اما بدون تردید می توان برای آینده با توجه به قابلیت هایی که کارشناسان دارند، فضای مطلوب تری را رقم زد.
وی با بیان این که اداره کل آموزش از رسانه هایی بسیار قدرتمند در مجموعه حوزه های علمیه برخوردار است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق، همدلی(ایجاد سازگاری با حوزه های مأموریتی اداره کل) و انگیزه خالصانه می توان بهره بیشتری از این ظرفیت ها برد.
حجت الاسلام و المسلمین افزود: در این راستا آن چیزی که خروجی کیفی را تضمین می کند، انگیزه فعالان در این حوزه است با توجه به اینکه اداره کل آموزش بر معرفی دین و آموزش علوم دینی تمرکز دارد؛ هر مقدار که در این راستا گام برداریم، بیشتر مورد توجه و عنایت پروردگار خواهیم بود.
وی در ادامه این جلسه گفت: اگر قابلیت های مجموعه اداره کل آموزش متراکم شود و ضوابط آن در جهت برنامه ریزی رشد دهنده، به خدمت گرفته شود، خروجی آن نیز بسیار بهتر خواهد شد.
مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان به ترسیم چشم انداز اداره کل آموزش پرداخت و بیان داشت: اداره کل آموزش با وجود برخورداری از مراکز تخصصی اش، بایستی در مجموعه حوزه های علمیه به عنوان مجموعه ای علمی و دارای توانایی با مزیت های قابل توجه رقابتی معرفی شود.

در پایان این جلسه، از آقای مهندس محمد رضا فرهمند، به عنوان «فناور شایسته تقدیر» در شعبه خراسان رضوی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید