آخرین خبرها

سومین مدرسه تابستانی کلام امامیه آغاز به کار کرد

به گزارش شبکه معالم، سومین مدرسه تابستانی کلام امامیه با حضور بیش از ۸۰ نفر از طلاب و فضلا حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاه ها صبح امروز سوم شهریور ماه ۹۷ در سالن همایش های هتل ولایت آغاز به کار کرد.

در نخستین روز این مدرسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حجت الاسلام مهدی شجاع آغاز شد، در نوبت صبح حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد تقی سبحانی، به تبیین موضوع «مفهوم و مصادیق اهل بیت علیهم السلام» و دکتر رسول رضوی، به بیان موضوع «معنا شناسی و گستره مرجعیت علمی اهل بیت علیهم السلام» خواهند پرداخت.

همچنین در نوبت عصر حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طالقانی به تشریح مبحث «نسبت مرجعیت علمی اهل بیت علیهم السلام با مرجعیت علمی قرآن و عقل» خواهد پرداخت و سپس میزگردی با حضور اساتید حاضر در روز اول برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، علاقه مندان می توانند مجموعه سخنرانی ها  این سه روز را به صورت زنده می توانند با کیلک بر اینــــــــجا بر اساس جدول زمانبندی زیر استماع کنند.

گفتنی است، سومین مدرسه تابستانی کلام امامیه با همکاری و مشارکت مرکز تخصصی آخوند خراسانی، انجمن کلام حوزه علمیه، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و معاونت علمی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید