آخرین خبرها

سبک زندگی حسینی؛ نگاه کاربردی و تاثیر پذیری از فرهنگ عاشورایی در بعد تربیتی

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی، رئیس مرکز تخصصی آخوند خراسانی در نشست تخصصی حلقه تبلیغی بلاغ مرکز آموزشی طوبی به تبیین و تشریح موضوع «سبک زندگی حسینی؛ با نگاه کاربردی و تاثیر پذیری از فرهنگ عاشورایی در بعد تربیتی» خواهد پرداخت.

با توجه به آغاز به کار مجدد حلقه در فصل پاییز و تقارن آن با ایام محرم، اولین نشست تخصصی به تبیین سبک زندگی حسینی خواهد پرداخت؛ سبک زندگی امام حسین (علیه السلام) قدمت گسترده ای به بلندای تاریخ ۱۴۰۰ ساله دارد که پیاده سازی روش و منش حسینی نیازمند اراده ای قوی و استقامت بسیار می باشد. لذا رمز موفقیت را باید در زندگی امام حسین (علیه السلام) جست و جو کرد.

همان گونه که در احوالات و سکنات امام مشاهده می شود که به انس با قرآن، نماز اول وقت، نیت خدایی داشتن، امر به معروف و نهی از منکر، توکل، خودسازی، استقامت، صبر، از خودگذشتن و … اهتمام ویژه ای داشته اند، رسالت انسان امروز نیز در پرتو الگوگیری از زندگی امام حسین (علیه السلام) و پایبندی به آن چه، آموخته است، می باشد.

همچنین در این نشست اهداف و برنامه های حلقه در شش ماهه دوم سال ۹۵ به بحث و گفت و گو گذاشته خواهد شد.

اين نشست با حضور اعضاء حلقه و علاقمندان به مباحث تبلیغی تربیتی، چهارشنبه ۵ آبان ماه ۱۳۹۵، ساعت ۸ صبح در طبقه سوم، اتاق جلسات، مركز آموزشي طوبي واقع در خیابان شهید اندرزگو ـ اندرزگو۱۲ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید