آخرین خبرها

حضوررئیس دفترتبلیغات اسلامی درتحریریه شبکه اجتهاد+عکس

شبکه معالم ـ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در جلسه تحریریه شبکه اجتهاد حضور و با اعضای آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه معالم، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی دیداری با اعضای تحریریه شبکه سه زبانه اجتهاد، ضمن گفتگو پیرامون مسائل راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی و توانمندی شبکه اجتهاد، احکام یک ساله اعضای تحریریه این شبکه را اهدا کرد.

در متن حکم چنین آمده است: از آنجا که به لطف الهی شبکه سه زبانه اجتهاد، مراحل تأمین زیر ساخت‌ها و توسعه را پشت سر گذاشته و به عنوان پروژه راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به مرحله جریان‌سازی در مسیر فقهی حوزه‌های علمیه قدم گذاشته است، و به نظر به نقش محوری هیئت تحریریه در تولید و هدایت محتوایی شبکه اجتهاد و تجارب و سوابق ارزنده، به عنوان «عضو هیئت تحریریه شبکه اجتهاد» منصوب می‌شوید.

امید است، قدم‌هایی جدی جهت جریان جریان‌سازی و پیشتیبانی علمی و رسانه‌ای از جریان کارامد و رویکردهای پویا در فقه جواهری به ویژه در عرصه‌های ناظر به قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر و مواجهه با شبهات و تهدیدات جدید علیه فقه اهل‌بیت علیهم‌السلام برداشته شود؛ ان‌شاءالله.

اعضای تحریریه شبکه اجتهاد، حجج‌اسلام و آقایان: علی شفیعی، علی رحمانی، علی الهی‌خراسانی، مصطفی دُری، مرتضی ولیان‌پور، سیدمهدی روحبخش، علیرضا مصدق، سیدمهدی رضوی می‌باشند.

این احکام توسط مدیر شبکه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی امضا گردیده است.

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید