آخرین خبرها

حمله شبکه معاند من و تو به حجاب و عفت عمومی

شبکه معالم ـ حمله شبکه فارسی زبان و معاند من و تو به حجاب و عفت عمومی، در حلقه هنر و رسانه دینی مرکز شیخ بهایی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

حجت الاسلام مصطفی سلیمی زارع، از اعضای حلقه در ابتدای چهاردهمین جلسه حلقه هنرورسانه دینی گروه ادب و هنر مرکز شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،با تبریک ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره امام بزرگوار(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی داشته و سپس به بیان ماحصل رصد برنامه های یک هفته اخیر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پراخت.

وی گفت:«حمله شبکه معاند من و تو به حجاب و عفت عمومی»، «افشاگری کیوان عباسی از ماهیت شبکه من و تو»، «افشاگری مجری بی بی سی از شرط ارتقای رتبه در این شبکه»، «ماموریت فتنه گران صهیونیست در جهت تخریب چهره مسوولان نظام» از جمله مواردی هستند که در این هفته مورد رصد و تحلیل قرار گرفته شد.

ایشان همچنین گزارشی از برگزاری همایش با عنوان «زن بودن ممنوع» در تاریخ یکشنبه 4بهمن در مشهد مقدس ارائه داد و هدف از برگزاری این همایش را مقابله با موج فمنیستی در رسانه ها اعلام کرد.

 در ادامه جلسه حجت الاسلام سید مجید ذاکری جو، از اعضای حلقه به تشریح روند تحقیقات و پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع «مسیحیت تبشیری و شبکه محبت» پرداخت.

وی ابتدا به بررسی تاریخ مسیحیت از سده های آغازین بعدمیلاد مسیح تا بعد از قرون وسطی پرداخت و ضمن بیان سیر تحول عقاید و آموزه های مسیحیان از کاتولیک و ارتودوکس به پروتستان به بررسی اجمالی هرکدام از این دوره ها پرداخت.

ذاکری جو بامشخص کردن مفهوم تبشیر و تبشیری و بیان تقسیم آنها به تبشیری درون دینی و تبشیری برون دینی اظهار داشت: اکثر مسیحیان ایران و مسیحیان تبشیری پروتستان هستند.

 او در پایان به سنت کلیسای خانگی مسیحیان تبشیری اشاره کرد و طبق آماری اعلام کرد: بیش از 90 درصد افرادی که امروزه به مسیحیت تبشیری گرایش پیدا میکنند به جهت آزادی های بی قید و بند در مسیحیت متحول شده فعلی است.

دیدگاهتان را بنویسید