آخرین خبرها

ثبت نام کارگاه آموزشی و پژوهشی فلسفه علم اصول آغاز شد

به گزارش شبکه معالم، نخستین کارگاه آموزشی و پژوهشی فلسفه علم اصول، برای اولین بار در حوزه علمیه مشهد ویژه استادان و طلاب سطح سه و چهار حوزه علمیه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها برگزار می شود.

این کارگاه با مشارکت گروه آموزشی فقه و مبانی اجتهاد مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) و گروه پژوهشی فقه کاربردی پژوهشکده اسلام تمدّنی تشکیل خواهد شد.

 حجت الاسلام و و المسلمین مجتبی الهی خراسانی، مدرس خارج فقه و اصول و عضو هیئت علمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی (ره) با موضوع «فلسفه علم اصول؛ چیستی، ضرورت و ساختار» و دکتر محمود مروارید عضو هیئت علمی پژوهشکده فلسفه تحلیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی با موضوع «زمینه های مشترک اصول فقه و فلسفه تحلیلی» در یک کارگاه یک روزه به ارائه بحث خواهند پرداخت.

هزینه ثبت نام در این کارگاه برای طلاب رایگان و برای افراد غیر طلبه ۳۰۰ هزار ریال است و علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه بایستی از طریق وب سایت maalem.ir  در بازه زمانی ۷ تا ۱۲ بهمن ماه اقدام به ثبت نام نمایند.

گفتنی است، با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان(حداکثر ۳۰ نفر)، اولویت با فرهیختگانی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کارگاه آموزشی و پژوهشی فلسفه علم اصول از ساعت ۹ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ و برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام کلیک کنید

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید