آخرین خبرها

ثبت نام دوره آموزش کاربردی زبان­های خارجی مکالمه به زبان عربی و انگلیسی ویژه خواهران

شبکه معالم ـ ثبت نام دوره آموزش کاربردی زبان­های خارجی مکالمه به زبان عربی و انگلیسی ویژه خواهران از 17 شهریور ماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم ـ دوره آموزش کاربردی زبان­های خارجی مکالمه به زبان عربی و انگلیسی از سوی مرکزآموزشی طوبی(خواهران) همراه با تخفیف ویژۀ حوزویان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

از مزایا حضور در این دوره ها «سیستم آموزشی به روز و کارآمد»، «نمایش و درک فیلم به زبان اصلی»، «برگزاری کلاس­ها در شیفت  صبح و عصر»، «پذیرش فرزندان زبان آموزان در مهد طوبی» و «محیط فرهنگی و مذهبی  ویژۀ خواهران» است.

بنابراین گزارش، علاقه مندان می بایست در بازه زمانی 17شهریور لغایت 5 مهر 94 به صورت اینترنتی از طریق شبکه معالم به نشانی maalem.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

همچنین آزمون تعیین سطح آموزشی این دوره ها ساعت 3 بعدازظهر سه شنبه 7 مهر (به نشانی  خیابان شهید اندرزگو – اندرزگو12ـ  آیت الله خامنه‌­ای- ساختمان مرکز آموزشی طوبی- طبقه دوم) برگزار واین ترم آموزشی یازدهم مهرماه نیز شروع خواهد شد.

کلاس های این دوره آموزشی در نوبت بعدازظهر برگزار خواهد شد و در صورتی که کلاس‌های نوبت صبح به حد نصاب رسیدند، این کلاس ها در صبح نیز برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32236336 تماس حاصل نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید