آخرین خبرها

ثبت نام آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان

شبکه معالم ـ مسؤول اداره پذیرش حوزه علمیه خراسان گفت: متقاضیان ثبت نام در حوزه علمیه می توانند تا29 اسفند ماه 94 به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان مراجعه نمایند.

به گزارش شبکه معالم، مسؤول اداره پذیرش حوزه علمیه خراسان، از پذیرش رسمی طلاب جهت تحصیل در حوزه علمیه برادران و خواهران خراسان سال تحصیلی 96 ـ 95 خبر داد و با بیان اینکه پذیرش طلاب از 15 بهمن ماه 94 آغاز شده است، افزود: ثبت نام کنندگان می‌توانند پس از نام نویسی جهت ویرایش اطلاعات خود از 21 الی 25 فروردین ماه سال 95 در این سایت اقدام نمایند و کارت ورود به جلسه آزمون را، اول لغایت ششم اردیبهشت ماه دریافت کنند. همچنین برادران دارای مقاطع سیکل نظام قدیم و پایه نهم دوره اول دبیرستان نظام جدید و دیپلم و خواهران در مقطع دیپلم می توانند در آزمون دوره بلند مدت حوزه علمیه خراسان شرکت کنند.

در دوره سفیران هدایت، خواهران و برادران با مقطع تحصیلی دیپلم به بالا می توانند شرکت داشته باشند.متقاضیان خواهر و برادری که دارای مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر از آن می باشند، بعد از اتمام ثبت نام خود به مرحله تحقیق و مصاحبه ارجاع خواهند شد.

مطالعه دقیق و اطلاعات کامل در انتخاب حوزه و اولویت های خود در زمان ثبت نام توسط متقاضیان امری ضروری است. زمان برگزاری آزمون سراسری حوزه علمیه خراسان را  10 اردیبهشت ماه  اعلام کرد و افزود: اعلام نتایج آزمون کتبی 30 اردیبهشت ماه 95 به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

زمان مصاحبه پذیرش حوزه علمیه خراسان 20 خردادماه لغایت 3 تیرماه 95 است و اسامی پذیرفته شدگان پس از مصاحبه، برادران 20 تیرماه و خواهران 10 مردادماه اعلام خواهد شد.

حافظان قران کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و خانواده های رزمندگان، جانبازان و شهدا می توانند از اولویت هایی که در دفترچه راهنمای پذیرش قید شده است، استفاده کنند.

خاطرنشان می شود آغاز دوره تثبیتی و مرحله نهایی مصاحبه خواهران و برادران جهت ورود به حوزه علمیه خراسان از 22 تیرماه لغایت 31 مردادماه 95 انجام خواهد پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید