آخرین خبرها
مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی
صد برنامه های یک هفته اخیر شبکه های ماهواره ای فارسی

تغییر درمدیریت شبکه BBC نشانه برنامه ریزی نوین وحساب شده

شبکه معالم ـ عضو حلقه هنر ورسانه مرکز آموزشی شیخ بهایی به تبیین نتیجه رصد برنامه های یک هفته اخیر شبکه های ماهواره ای فارسی و به طور خاص BBC پرداخت.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، یازدهمین جلسه حلقه هنرورسانه دینی مرکز آموزشی شیخ بهایی در دفتر تبلیغات اسلامی باحضور اعضای حلقه و با سخنرانی آقایان محمد حسین کازری و حجت الاسلام محمد حجتی از اعضای حلقه برگزار شد.

محمد حسین کازری در ابتدای جلسه به بیان نتیجه رصد برنامه های یک هفته اخیر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پرداخت و با اشاره به نظرسنجی شیکه صدای آمریکا نسبت به میزان اعتماد مخاطبین به اخبار شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، اعلام گفت: درحال حاضر علی رغم همه سرمایه گذاری های کلان انجام شده، 70درصد مخاطبین، اعتمادی به اخبار این رسانه ها ندارند و وظیفه ما در عرصه کنونی، افزایش کمی و کیفی میزان این بی اعتمادی است.

کازری در ادامه موضوع تغییر در مدیریت شبکه بی بی سی (BBC ) را مورد توجه قرار داده و خاطر نشان کرد: این تغییر با توجه به نزدیکی انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نمی تواند بی معنی باشد و قطعا نشان از برنامه ریزی نوین و حساب شده دشمن برای این برهه حساس است. همانطور که رهبری نیز در بیانات اخیرشان از این طراحی خبیثانه دشمن برای انتخبات آخرسال خبر داده بودند.

وی در پایان مراسم «گلدن گلوبز» در هالیوود را مورد نقد بررسی قرار داده و بیان داشت: شبکه های فارسی زبان ماهواره ای در یک هفته اخیر به طور گسترده و چشمگیری به این مراسم پرداختند و تمام سعیشان براین بود که نفرات برتر این مراسم را به عنوان الگوهای رفتاری، پوششی و آرایشی قشر جوان و نوجوان ایرانی معرفی کنند.

در ادامه جلسه حجه الاسلام حجتی قسمتی از تحقیقات و پژوهش های خود را در مقوله «شیطان پرستی در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان» ارائه داده و تصریح کرد: دیدگاه ادیان ابراهیمی نسبت به ماهیت و فلسفه وجودی شیطان بسیار متفاوت است، به نحوی که در آیین فعلی یهود حتی امید اجر و پاداش برای شیطان وجود دارد.

وی شیطان پرستان را به دو گروه قدیم و جدید تقسم کرده و افزود: این دو گروه هم از جهت افکار و عقاید و هم از جهت مراسمات و آداب و رسوم بسیار باهم متفاوت هستند.

وی در پایان به بیان برخی از آداب و رسوم شیطان پرستان کنونی پرداخته و وعده داد: جلسه آینده توضیحات مبسوط و مفصل‌تری از این فرقه ضاله و فعالیت هایش در شبکه های ماهواره ای را ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید