آخرین خبرها

تعامل و همفکری علمی و سازمانی انجمن علمی اصول فقه حوزه و جستارهای فقهی و اصولی

به گزارش شبکه معالم، این جلسه که اولین جلسه مشترک بین انجمنهای علمی حوزوی با فصلنامه جستار محسوب می شد به عنوان اولین اقدام مشترک بین نهادهای حوزوی قم و مشهد محسوب می شد.

نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین الهی خراسانی به عنوان مدیر مسئول فصلنامه و حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصری مقدم به عنوان سردبیر فصلنامه و اختراعی طوسی به عنوان دبیر تحریریه فصلنامه و همچنین اعضای هیئت مدیره و ریاست محترم انجمن علمی اصول فقه در محل ساختمان انجمن های علمی در قم برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدصادق محمدی رییس انجمن، آیات و حجج اسلام آقایان محمدعلی خزائلی، حسینی گرگانی، رحمانی سبزواری، سیدمحمد واعظ موسوی و سیدمهدی موسوی دریاباری حضور داشتند.

در ابتدای جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری و مهیا شدن فرصتی برای تعامل این دو نهاد علمی،  دبیرخانه انجمن های علمی حوزه اعلام آمادگی کرد که دفتر انجمن اصول را در مشهد تاسیس کند.

از دیگر مسائل مطرح شده این جلسه ایجاد زمینه دستیابی دو مجموعه به مقالات و اسناد علمی و تبادل اطلاعات علمی و کارشناسی در حوزه مسائل علوم اسلامی خصوصا مسائل روزآمد علم اصول فقه بود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترکی بین انجمن علمی و فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی بین حجت الاسلام و المسلمین محمدی به نمایندگی از انجمن و حجت الاسلام والمسلمین الهی به نمایندگی از فصلنامه به امضا رسید.

اساتید حوزوی و دانشگاهی می توانند مقالات خود را از طریق سامانه جستارهای فقهی و اصولی مقالات خود را مطابق با شرایط نشریه ارسال نمایند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید