آخرین خبرها
دفتر تبلیغات اسلامی
مجتبی الهی خراسانی

تجربه مدل های موفق عاملی برای پیشرفت قطب ها

شبکه معالم ـ مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی توجه به ابعاد چند ضلعی دفتر را در برنامه ریزی و برنامه سازی مهم دانست.

به گزارش شبکه معالم، در نشست علمی توجیهی بررسی نقش و جایگاه مدیران و کارشناسان شعبه در تحقق اهداف راهبردی قطب های فکری فرهنگی دفتر حجت الاسلام و المسلمین الهی با برشمردن ظرفیت های مناسب برای امر برنامه سازی در دفتر گفت: ابعاد چند ضلعی دفتر در زمینه های فعالیت های پژوهشی ، همایشی، تولید نرم افزار، امور تبلیغی و… خود نویدی است برای اینکه در برنامه سازی های آتی بتوان از توان و ظرفیت های دیگر نیز استفاده کرد.

وی طرح عناوین و مسائل چند ضلعی در میز کارها را نیز مفید دانست و تصریح کرد: باید به سمت پژوهش های کاربردی برویم و پژوهش هایی انجام شود که بدنه مردم را درگیر کند که به آن نیازمند باشند، سوابق میزکارها در تجربیات سابق نشان داده که محتواهای جدی و کاربردی مورد نظر مورد پژوهش قرار گرفته است.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سرمایه انسانی تاثیر گذار دفتر اظهار داشت: مدل های پیشرو مانند حلقه هایی که توانست 700 اثر نگارشی را از طلاب تحویل بگیرد و ایپرسش نمونه های بارز از مدل های کاربردی به نتیجه رسیده است.

وی تحلیل جامع محیط و مسائل را لبه دو رو دانست که از یک رو اگر صرفا بخواهیم در عناوین میزکارها وارد شویم نمی توان به تمام اضلاع رسیدگی کرد و چند وجهی دید و از طرفی اگر تحلیل جامع از موضوعات و مسائل میز کارها صورت نگیرد به نتیجه نمی رسیم.

الهی ایجاد مزیت رقابتی را یکی از وجوه احست دفتر دانست و ابراز داشت: باید از میان عناوین مطرح شده در میزکارها برش های کاربردی نیز تعیین شود تا راهبردی تر عمل شود.

وی ابعاد جامع عملیاتی ، نخبه گرایی و محصول محوری را نیز از مزیت های رقابتی برشمرد که هرکدام می تواند جامعه آماری خاصی را در برگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید