آخرین خبرها

برگزاری نخستین دوره مهارت افزایی تدریس در فضای مجازی ویژه اساتید خواهر

به گزارش شبکه معالم، اولین دوره مهارت افزایی تدریس در فضای مجازی ویژه اساتید خواهر، توسط مدیریت امور اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان این حوزه با مشارکت مرکز تخصصی طوبی ، از ۲ الی ۱۴ مرداد در سامانه آموزشی LMS برگزار می‌شود.
ارتقاء دانش فنی استفاده از ابزارهای کمک‌آموزشی مجازی، تکنیک‌های برگزاری کلاس‌های مجازی و تولید محتوای آموزشی ویژه فضای مجازی، از مزایای دوره عنوان‌شده است.
شیوه‌های تولید طرح درس در آموزش‌های مجازی، شیوه‌های مدیریت مؤثر کلاس در آموزش‌های مجازی، آشنایی با بانک‌های اطلاعات اینترنتی و نرم‌افزارها و پایگاه‌های اینترنتی مرجع علوم و معارف اسلامی، آشنایی با شیوه‌های جستجو حرفه‌ای محتوا در گوگل، آشنایی با پلتفرم‌های تولید و انتشار محتوای آموزش مجازی، آشنایی با نرم‌افزارها و بسترهای برگزاری کلاس مجازی، آشنایی با اصول فنی تولید محتوای صوتی آموزشی و…، از عناوین سرفصل‌های این دوره است.
علاقه‌مندان با داشتن تعهد به حضور و شرکت منظم در دوره، آشنایی اولیه با تدریس و تولید محتوای مجازی و همچنین معرفی از سوی مدارس علمیه، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
گفتنی است، دوره مهارت‌آموزی اساتید برای تدریس مجازی، در ۱۵ جلسه و از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ طبق برنامه اعلام‌شده، برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید