آخرین خبرها

برگزاری سلسله نشست­های تخصصی سبک زندگی زن مسلمان

شبکه معالم ـ سلسله نشست­های تخصصی سبک زندگی زن مسلمان توسط مرکز آموزشی طوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، سلسله نشست­های تخصصی سبک زندگی زن مسلمان توسط مرکز آموزشی طوبی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه طلاب، فرهنگیان، مربیان و مبلغان برگزار می شود.

در این نشست ها که پیرامون دو موضوع «راهکارهای نهادینه­سازی فرهنگ حیا و عفاف در کودک و نوجوان» و «شاخصه­های مدگرایی سالم» برگزار می شود، خانم پزشکی، مدرس حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

هدف از برگزاری این نشست ها «ایجاد بستری مناسب برای طرح عالمانه موضوع در جهت شناساندن و تبیین سبک زندگی زن مسلمان» و «بازشناسی هویت اسلامی زنان» است.

این نشست ها، ساعت 8 صبح پنجشنبه سیزدهم اسفندماه در مرکز آموزشی طوبی واقع در چهارراه خسروی- خیابان شهید اندرزگو12برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت پذیرش و پاسخگویی با شماره تلفن 32236336 تماس حاصل نمایند.

زن قبل از اینکه یک پایه تولید یا چرخه اقتصاد جامعه باشد، مادر و همسر است و مفهوم این کلام برخلاف تصور بسیاری نفی مشارکت زن در اقتصاد یا فعالیت اجتماعی نیست.

این سال‌ها حرف از فعالیت اجتماعی زنان که می‌شود، خیلی‌ها گوش‌شان را تیز می‌کنند که مبادا کسی بخواهد اشکالی نسبت به فعالیت زنان بگیرد یا خدایی نکرده محدودیتی برای آنان قائل شود.

خوشبختانه حساسیت زنان نسبت به موضوعات مربوط به آنها بالا رفته و متأسفانه در بسیاری موارد همین حساسیت‌ها مانع شده از درک درست بعضی مطالب و موجب سوء برداشت‌هایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید